Sabtu, 27 Februari 2010

Ketika menziarahi YB Dato' Mohd Nasir yang dirawat di HSNZ. Beliau kini sudah sembuh sepenuhnya dan boleh bertugas seperti biasa

Assalamualaikum,

Sudah agak lama saya tidak menulis dalam blog saya. Maaf kepada semua penjengah laman ini kerana keterbatasan waktu telah menyebabkan semua ini berlaku. Ia sebenarnya di luar kemampuan saya. Insya’Allah selepas ini, blog ini akan diupdate dari semasa ke semasa.

Malam tadi, saya baru pulang dari Kuala Lumpur. Semalam, saya sempat menziarahi Ahli Parlimen Kuala Nerus, YB Dato’ Mohd nasir Tan Sri Ibrahim Fikri di Bukit Jelutong, Shah Alam. Beliau telah pun dibenarkan pulang dari Hospital Pakar Damansara dan kini sedang berehat di rumah anaknya di sana.

Beliau kini sihat sepenuhnya selepas mengalami batuk dan jangkitan kuman. Ketika beliau dirawat di Wad Bunga Raya, Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu, saya sempat beberapa kali melawatnya, termasuk menghantar beliau ke Lapangan Terbang Sultan Mahmud bagi mendapatkan rawatan susulan di ibu negara.

Alhamdulillah, ramai sungguh rakyat melawat beliau selepas mengetahui berita mengenainya. Pelbagai lapisan rakyat melawat beliau di hospital yang bagi saya membuktikan beliau adalah seorang pemimpin yang amat disayangi. Itulah kelebihan YB Dato’ Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri.

Saya dengar ada mak cik-mak cik di kampung dalam kawasan beliau sanggup berpakat ramai-ramai sewa van hanya semata-mata kerana mahu menemui pemimpin mereka. Ini berlaku tidak lain dan tidak bukan disebabkan kasih dan sayang mereka kepada Yang Berhormat mereka.

Saya doakan, YB Dato’ akan dapat menjalankan tugas seperti biasa secepat mungkin. Sekarang ini pun, beliau sebenarnya sentiasa bertugas apabila menerima kunjungan rakyat untuk menyelesaikan pelbagai masalah berbangkit.

Tiada ulasan: